Bonjour,

Pour organiser une belle brocante, nous avons besoin de votre aide :

· Le samedi, à partir de 13h30 : mise en place (un max de personnes, svp).

· Le dimanche, de 7h30 à 9h : gestion de l’accès brocante (6 personnes).

· Le dimanche, par créneau d’1h : gestion du bar (2p de 8h-10h, 4p de 10h-13h, 2p de 13h-14h).

· Le dimanche, de 13h à 15h : 1-2p pour la collecte des dons

· Le dimanche, de 13h30 à 14h30 : gestion de la circulation à la fin de la brocante (4 à 5 personnes).

· Le dimanche, à partir de 14h : rangement (un max de personnes, svp).

· Le dimanche, 15h : 1-2p pour aider au chargement des dons.

Merci pour votre aide !

L’équipe AP

(Pour des explications sur comment remplir le tableau, lire le texte sous le tableau.)

Hello,

Please find below the several roles for which we will need your help:

· Saturday, from 1.30pm: set-up (as many as possible, please).

· Sunday, from 7.30am to 9am: manage access to flea market (6 people).

· Sunday, by slots of 1 hour: manage the bar (2p from 8am-10am, 4p from 10am-1pm, 2p from 1pm-2pm).

· Sunday, from 1pm to 3pm: 1- 2p to collect the donations

· Sunday, from 1.30pm to 2.30pm: manage the exit and the parking at the end of the flea market (4 to 5 people).

· Sunday, from 2pm: clean-up (as many as possible, please).

· Sunday, 3pm: 1-2p to help loading the donations in the van.

Thank you very much for your help!

The AP staff

(For more info on how to fill in the table, please read the explanations below the table.)